Cenniki do pobrania

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez e-mail: winiety@winiety.com.pl lub telefonicznie: 123848284 124220345
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: winiety@winiety.com.pl lub telefonicznie: 123848284 124220345
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje jak sfinalizować zamówienie. 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Standardowo:

Priorytetowy list polecony (Poczta Polska) - przeważnie do 3 dni roboczych. Sklep rekomenduje wysyłkę winiet za pośrednictwem firmy kurierskiej. Wysyłki realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej dokonywane są na wyłączną odpowiedzialność osoby zamawiającej winiety.

Wysyłka kurierska - najczęściej następny roboczy dzień.

Niestety nie jesteśmy w stanie wziąć odpowiedzialności za czasy realizacji przesyłek, gdyż realizują je zupełnie niezależne od nas Podmioty. Udzielając informacji opieramy się jedynie na informacjach od nich pozyskanych.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka priorytetowa).

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy dostawy, koszt przesyłki wynosi od 10,50 zł do 16,00 zł.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

Przelew na konto bankowe.

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście kupić winiety?

 

Oczywiście, możesz kupić winiety w naszym  punkcie, znajdującym się pod adresem: ul. Rakowicka 20/3B , 31-510Kraków, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Niestety bez wcześniejszej zapłaty na konto bankowe nie ma możliwości rezerwacji winiet .

 


 

Jak oznaczyć ważność winiet?

 

Zamawiając winiety należy zawsze podać daty, od których poszczególne z nich mają obowiązywać. Informację tę można wpisać w pole uwagi lub przesłać w osobnym mailu na adres winiety (at) winiety.com.pl. Nie jest możliwy zakup winiet bez oznaczonej daty ważności.

UWAGA:

- dat ważności winiet nie trzeba podawać w przypadku winiet rocznych.

- w przypadku winiet słowackich (e-znamka), węgierskich (e-matrica) oraz rumuńskich (e-rovinieta) niezbędne jest również podanie numeru rejestracyjnego pojazdu, którym będzie odbywać się podróż. Prosimy o dokładne sprawdzenie numeru rejestracyjnego przed podaniem, gdyż na wystawionej winiecie elektronicznej nie ma żadnej możliwości poprawienia błędnie podanego numeru lub daty ważności. Domyślnie winiety słowackie, rumuńskie oraz węgierskie wystawiane są dla pojazdów zarejestrowanych w Polsce i posiadających polskie tablice rejestracyjne. Jeśli zamierzasz nabyć winietę słowacką, rumuńską lub węgierską dla pojazdu zarejestrowanego poza terytorium Polski, fakt ten należy wyraźnie zaznaczyć w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcji mają wyłącznie zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

UWAGA: Sklep nie wystawia faktur pro forma

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 123848284 124220345.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 123848284 124220345.

 

 

 


 

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 123848284 124220345. UWAGA: MOŻNA REKLAMOWAĆ TYLKO PRZESYŁKI SPRAWDZONE W OBECNOŚCI KURIERA.

 

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Niestety nie. Zakupione winiety nie podlegają zwrotowi, gdyż są to produkty dedykowane. Przypominamy, że winiety autostradowe w myśl obowiązujących przepisów nie są towarami a usługami, zatem jako takie nie podlegają zwrotom. Jedynym wyjątkiem jest sytuacja w której przesłane winiety są błędnie oznaczone, lub wysłane zostały inne winiety niż zamówione i opłacone.

Szczegółowe interpretacje opisuje DYREKTYWA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY 2011/83/UE z dnia 25 października 2011 r.

» opis reklamacji i zwrotów

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

{nocache:68e8e275083dcc2f3eab57dabc4bc7a4#0}
Click Shop | Hosting home.pl